Run Your Heart Out






                                                                                                                                                                                This is the golden year.
Och med golden menar jag det året då jag kommer i form, uppfyller de drömmar som jag har drömt för länge och liksom tar kontrollen över mitt liv.Yes. Började träna crossfit med min vän Camilla den18 Januari. Vi har kört mycket intensivt med Tabata timer och tröttat ut oss helt.

Jag är nämligen ingen höjdare på burpees. Jag har liksom inte den styrkan just nu...
Mitt mål är att kunna göra fina och bra burpees... för nu är det mer jagdöörplease. Är för tillfället i Stockholm och Camilla bor i ett penthousekollektiv i Fredhäll "Fredhällspalatset". Utsikt över vatten och berg och  sånt fint. Perfekt att titta ut när övningarna är för jobbiga.

Nä nu gäller det.
Jag ska även försöka bli bättre på att uppdatera bloggen. (för mig själv) Och skaffa mig en kalender som alla andra Svennebananer verkar ha mig sig och skriva i. Så jag kan "boka in" fika och middagar veckor och månader i förväg. Ja det är nog en bra ide att jag skaffar en nu så jag kan boka in sommaren redan nu innan jag drar tillbaka till LA om någon vecka.  Annars kan de ju hända att alla som man vill träffade redan fyllt upp sin kalender som de följer slaviskt.

Spontaniteten is gone.
Welcome to Sweden.


0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate