Yes. For Blue.















































I morse drog jag och Fredrik dit en snabbis för att
fylla på vårt mat förråd! 
Tog även en sväng förbi Anthropologi, köpte mig en liten kopp/skål.
 Asmysig att dricka latte ur!


Sitter just för tillfället och avnjuter mitt fredags kaffe! 
Ska aldeles stax måla mina naglar och förbereda inför 
en liten grillafton här i littleyellowhouse. 
Har införskaffat de flesta ut höstens Essie kollektion. 
Har den gröna, vinröds-lila och super röda! 
Tror de blir den vinröda idag. 
Jag måste nästan måla naglarna varannan dag för
 jag är så duktig på att pilla bort och pyssla omkring
 så att de existerande lacket förstörs!


Måste verkligen förnya min garderob. Letar och letar. 
Detta är typ vad jag känner för höst/vinter 2012







  • Trevlig helg på er allesammans! 

Detta är vad jag kommer lyssna på i helgen!





photos are from my pinterest and private.




0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate