Paketera!



Det är ju måndag "monday-do-date", så idag bestämde jag mig för att fixa lite grafiska loggor och skriva ut dem. Har ju ett printställe runt hörnet och jag är där stup i kvarten. Idag var det dags att test-printa mina "littleyellowhouse" loggor som jag tänkt ha till mina surdegsbröd och To-Go kaffekoppar. Fredrik har ju ganska mycket folk här som spelar in så jag tänkte att de kunde vara trevligt med egna koppar! Som man även kan ta med. Jobbade även fram min första Freebie. Gjorde lite etiketter som man kan skriva ut och klippa ut och använda när man slår in paket.  Ville att de skulle vara ett lite vårkänsla över bilderna så jag valde naturbilder med mycket värme! Så klicka på bilden eller länken och skriv ut! Tycker de se bäst ut på ett ganska tjockt och matt papper! Tror de kan vara superfint att slå in i naturpapper eller en svartvit tidning. Så får man en klick färg av etiketterna, min nästa freebie blir nog en speciellt gjord för bröllop! Så håll utkik. Snart är det dags att deklarera så jag håller på att gå igenom massa kvitton, det finns ju roligare saker att göra men jag varvar med lite pyssel!


































0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate