Horoskop!

Jag gillar horoskop.
Jag är själv Aquarius, och jag kommer ihåg när jag var liten och morfar och jag var Aquarius-gänget! 
Gick in på Hello-Giggles och läste lite och såg en horoskop artikel. Det är väl klart jag ska läsa.
Och så här står det:


AquariusEveryone knows you are smart, but does everyone know how funny you are?
Join a comedy club, or start a blog, or do something that has nothing to do with intellectual behavior. Come on, it will be fun.

Och det roliga med detta är att jag verkligen pratat om att gå med in en Improvisations Comedy Club. Plus att jag satt igång min blogg! Sen får jag se till att bli lite rolig också! Är en hardcore Aquarius. Har tom en sådan tattoo. Men för mig så står den för självständighet ( som de brukar säga att vi Aquas är) och jag gjorde den efter ett år själv i NYC. Här är jag 21 år. Det känns både som igår och som en evighet sen. Kommer nog aldrig förstå mig på tid.

Gå in här för att läsa DITT HOROSKOP. Hello Giggles har även annat kul. Det är bl a. Zooey Dechanel som varit med och skapat denna sida.

Hoppas April blir fantastisk! 




0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate