Nytt från IKEA!

Jag vet att jag är lite efter, de flesta har säkert redan sett dessa nyheter. Och de har jag också. Men nu är det snart dax för en trip till IKEA så jag passar på att samla mina nya favoriter. Har fyndat massa fint blommigt blått porslin den senaste tiden men är ute efter lite djupa tallrikar i samma stil. Blev så glad när jag såg dessa från IKEA. De kommer bli super ihop med de jag redan har.  Dom heter Promenad.








Vill verkligen fixa till badrummet. För tillfället har vi vita väggar och stort fyrkantigt marmorgolv. Eftersom vi hyr det finns det inte någon möljighet att göra något år vår sjukt fula badkarsdel men jag funderar på att hänga upp något fint draperi över den så den inte tar för mycket fokus. Älskar dessa nya produkter från IKEA. Det svarta rullbordet och de vita industriella metallskåpet. Det ska jag verkligen skaffa.






Detta fina bordet vill jag köpa och lacka om och placera bredvid sängen!


Sen kanske en kudde som får mig att känna mig hemma i Dalarna.

Bilder från Ikea livet hemma.

0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate