Här vill jag bo!

Jag är helt inne i kontraster. Älskar att ha det vitt och rent på väggarna men sedan bryta av med svarta grafiska detaljer. Sen tycker jag det är kul att ha någon annan färg lite här och där. Dessa bilder cirkulerar helt crazy på nästan alla mina favorit bloggar. Och ja, även jag älskar denna lägenhet. Och även jag tänker dela med mig här på min blogg. Här vill jag bo.  Gillar verkligen marmorn i köket, vi har haft turen som fått marmorgolv inne i badrummet. Har fångat upp lite smått som jag ska sno och fixa till hos mig. Vill verkligen måla golven vita i vårt lilla hus, vissa brädor håller på att gå av och måste bytas ut, så de kan vara en bra förklaring till Mr. Landlord att det är vår "Only way out". Vi får se. Och de e väl klart det är Lotta Agaton som stylat.




Photo: Kristoffer Johnsson

0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate