The Archers




Hon ska gifta sig med honom, och det är helt fantastiskt!
Jag lärde känna dessa två fina människor för ca. 4 år sen. Natalie och Kyle träffades i hissen i en skyskapa i New York. En skulle upp och den andre ner. Båda var där för att jobba med musik. Tillsammans har det skrivit låtar och skapat magi tillsammans i 6 år, på midsommarafton friade Kyle till Natalie och snart är det dag för bröllop. De är helt fantastiska och så himla duktiga. Fredrik har spelat med dem i olika konstellationer och vi har nu i höst spenderar några helger i studion och spelat in, producerat och skrivit ihop till något som blev en EP. Den finns att köpa på itunes och heter "Our Great Unknown".
Har fått äran att vara en av Natalies brudtärna på hennes bröllop i Augusti som kommer äga rum i Montana. I tisdags gick flyttlasset till Nashville, jag är både glad och ledsen. Glad för att jag vet att det kommer gå så bra för dem där med musiken och allt, ledsen för att ännu en av mina närmaste vänner flyttar ifrån södra kalifornien. Vi skypade precis och kom fram till att det var ganska trevligt och att jag ska komma och hälsa på i början på April. Längtar redan.
Här nedan kommer lite bilder från en Photosession vi gjorde i bergen i Malibu, älskar att fota där. Det blir alltid så fint ljus på eftermiddagen. Lägger även upp en akustisk video som jag filmade innan jul, låt mig presentera min favorit country duo "ArcherTown". (scrolla ner)

Enjoy.



























































































Bilder tagna av mig och Fritze

0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate