Sporty Spice Fredag!

Sanna min vän är inte den som springer runt i färgglada kläder., eller jo när hon tränar. Då är hon sporty spice full on. Hela kittet!
Vi började fredagen med att avnjuta mitt nybakta surdegsbröd! Fick till två gigantiska bröd! Är så nöjd.
Sen var det dax för springtur. Vi sprang förbi Santa Monica stairs och sen runt och ner till stranden och mötte upp Sannas kollega Erik. En perfekt start på dagen! 
Det blev mycket chill, vi hände lite vid poolen och drog sen upp till takterassen på Shangri LAför lite Fredagsafterwork. Det var super trevligt, väl där mötte vi upp Sannas kompis Pernilla och Viktor. De har de bästa priserna och de finaste champagne glasen. 
Sen drog vi vidare till Harvelles där min pojkvän spelade med sitt band Grizfolk!


















Fick inte till någon bra bild på mig och Sanna från taket, med fick till en med den sjukaste dubbelhaka jag har sett så jag var tvungen att dela med mig! Glad är jag i alla fall!
Zalando Kollegorna semestrar på taket.



0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate