Fredag!

Jag älskar att samla på olika slags burkar och förpackningar. Jag är verkligen en sån som blir såld på bra förpackning och grafisk design. Såhär ser det ut i mitt skåp just nu, och i hörnet upp till vänster står min första surdeg och väntar på att bli matat för första gången vilket kommer ske imorgon. Hör ju själv hur nördig jag låter. Nu är det fredag och träningen är avklarad. 





























Lite städing och handling sen kan Fredagen börja på riktigt. Ska försöka få ihop en bukett som denna ovan. För i helgen får jag finbesök och då måste de ju få komma till ett hem med fina blommor:) På söndag morgon ska jag även baka på min surdeg och de vore ju perfekt att kunna bjuda på gott bröd som fika när de landar på Söndag. Hoppas det blir lika fina som dessa bröd nedan.


Ahoy.


0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate