IT IS WHAT IT IS.

IT TAKES TIME.

Och tiden den går och den går.































Nu har det snart gått ett år sen min senaste blogg post.
Varje dag så tänker jag att jag ska blogga. Men det blir liksom inte av. Det har varit så mycket de senaste året, så mycket spridda tankar, så mycket som jag har velat bloggat om men inte riktigt fått fram.

Har helt enkelt tagit en pause.
Men nu ska det allt bli ändring på det!



Hösten har äntligen kommit till Los Angeles. Jag har trotsat de soliga och varma vädret sen jag kom tillbaka från Sverige med att vägra shorts. Nu kan jag äntligen ta på mig jeans utan att svettas ihjäl!

I det lilla gula huset har det hänt mycket. Har massa renoverings projekt på G. Ska bl a. byta köksbänken i köket och byta de tråkiga silver kranarna till mässingskranar. Det kommer bli så fint i köket då jag även tänkt kakla lite i "subway tile style" med vita plattor och svart fog. Är även super sugen på en liten bar avdelning. Tror Rose Bowl Frea Market äger rum nästa vecka, Där kommer jag nog kunna hitta en massa fint.










Har på senaste tiden drömt ganska kraftigt om att köpa mig en gammal RV. Renovera om den och korsa de förenta staterna ihop med en likasinnad vän. Hoppas verkligen det blir av.










Nä nu ska jag ta o kolla på Twilight. Tänkte kolla på en film varje kväll fram tills premiären av den sista filmen som visas på Fredag!




P& K

Sofia



//  It has been almost a year since my last blog post. I'm sorry but some things take time. But now Im back and I promise to update more frequent from now and on. Autumn has finally come to Los Angeles.  I have been refusing to wear shorts... So now finally I don't have to sweat in my jeans. 
The Little Yellow House in getting upgraded and updated as usual. I'm trying to decide on the kitchen vibe but I think I'm going for the Subway tile look. Me and my friend have been dreaming big about doing a  US coast to coast RV trip. I hope that dream comes true sooner than later.

//photos used comes from my pinterest


0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate