Karolin är fin



Den här tjejen är fin! Och jag saknar henne. Fina Karolin flyttade tillbaka till Sverige och Varberg 3 dagar innan jag hann komma tillbaka från Sverige. Men de kanske var bra för jag hatar avsked.  Hittade dessa bilder från dagen efter Thanksgiving 2010. Jag och Fredrik hade precis flyttat in till "little yellow house" och vi hade haft en fantastisk Thanksgiving. Denna fina strandpromenix var helt underbar. Vi var fortfarande mätta från gårdagens måltid och vädret var helt fantastisk. Så vi tog fina bilder och bara njöt. Jag hoppas du kommer tillbaka och hälsar på väldigt snart Karolin för vi alla saknar dig. Måste även tillägga att Karolin har de finaste ögon jag vet, ihop med Fredriks. Hennes ögon är helt magiska. Titta och njut. Djupa bruna och runda. Är sååå avis på dom.




































0 comments:




My Latest Pins:




Mr.Kate